fredag, augusti 07, 2009

Min fredag!

I dag gick pappa & jag och hälsade på gammelfarmor.
Jag hade sån tur som fick bulle, mmm...
Mamma som sa att det skulle bli slut på godsaker när hon började jobba, ack så fel hon hade...
Sedan fick jag ta med mig hem en grävskopa,
(tror att pappa lekte med den när han var liten.)? Jag har lekt med den hela dagen.
Eftar gammelfarmor hann vi även mad att hälsa på farmor på jobbet,
men jag var VÄLDIGT trött! (Som ni ser på bilden). På eftermiddagen gick jag & pappa till lekparken. Där höll jag på att bryta av en liten flicka hennes fingrar, hon tänkte ju leka med MINA leksaker!!!
Tittut, ha en trevlig helg!

3 kommentarer:

  1. Hej !
    Ser att Philip har Olles gamla tröja på sig, kul att de kläderna kommer till användning !

    SvaraRadera
  2. Ja, kläderna kommer till användning. Sedan kanske inte kombinationen var den bästa, men det var hans fars val...

    SvaraRadera
  3. Hahah! Det tänkte jag inte på förrän du sa det.

    Rutigt och randigt! =) En av de mest kända stilbrotten i världen!

    Go Philips pappa!

    Men det är lite sött. =)

    SvaraRadera