fredag, april 30, 2010

Cool kille!

I går var jag hos doktorn för öronkontroll, det visade sig att jag hade ytterliggare en öronflammation! Snopet för mamma och pappa hade ingen aning om det...
Det är min 6:e öroninflammation, så nu blir det nog att sätta in rör.
Doktorn tyckte att jag hade en så snygg jacka, så han skulle springa ner på stan och köpa en likadan till sin brorson. Sedan sa doktorn att jag var en stor kille som inte behövde napp, men då blev jag plötsligt döv och hörde INGENTING...
Ingen tar min napp i från mig!

3 kommentarer:

  1. Wrahahah!! Underbar bild! Grabben har attityd! Det är bra, för det måste man ha!

    /Storemorbror.

    SvaraRadera
  2. Shiba har också haft en massa öroninflamationer o opererat in rör 3 4 ggr tappade räkningen till slut men hon hade alldrig ont så vi viste inte heller att hon hade inflammation det upptäcktes eftersom hon hörde så dålit.

    Föresten Vilken COOL KILLE =D

    Kramar gammelmoster

    SvaraRadera
  3. Har hon opererat in rör 34 gånger! Då förstår jag att du tappade räkningen...

    Det blir nog bäst att operera in rör så slipper jag alla inflammationer och får dessutom behålla hörseln.

    SvaraRadera