måndag, september 14, 2009

Nya skor

I dag har jag varit på stan med mamma. Jag har tydligen ärvt min pappas fötter, tyvärr!
Jag har jättehöga vrister och kan tydligen inte ha vilka skor som helst. Mina nya jympadojor som jag inte har använt mer än en vecka kan jag inte ha. Mamma & pappa har tröttnat att ta på mig dem med våld. Så i dag har jag fått nya skor igen, mamma tycker att mitt skokonto är lite väl dyrt. Men fötterna ska man ju vara rädda om eftersom det är den kroppsdel man använder mest.
När mamma köpte skorna fickjag en skiva till, åh,vilken tur jag har! Jag älskar att dansa till min nya skiva, mamma tröttnade dock efter att vi lyssnat på skivan 6 gånger. Tror att disco är min nya favorit...

3 kommentarer:

  1. Alcazar! Hahah!!

    Och pappa tillåter dylika utsvävningar?=)

    SvaraRadera
  2. Pappa hade inget att säga till om, han fick ryggskott igår kväll och fick snällt ligga still på golvet. Under tiden dansade jag och slängde mig över pappa, ibland skrek han men jag trodde att det berodde på att han tyckte att min skiva var så bra, att han sjöng med...

    SvaraRadera
  3. Okej =) Vi får hoppas att det bara är en fas han går igenom, som man brukar säga om barn ;)

    Ryggskot, aj, aj. Jag lider med farsgubben.

    Hälsa!

    SvaraRadera