torsdag, september 10, 2009

Själv på dagis

Idag tyckte min dagisfröken att jag skulle vara själv på dagis, så mamma gick hem, utan att lämna sitt telefonnummer! Jo, det är sant! Hmm, ibland undrar jag hur hon tänker... Hur som helst, gick det jättebra och jag tycker att det är jättekul på dagis. (Vilket oxå mamma antog). Småtjejerna ser lite rädda ut för mig, kanske inte så konstigt när jag går fram som en ångvält och tar för mig. Mamma & pappa är inte ett dugg oroliga för mig, utan för de andra barnens säkerhet...

3 kommentarer:

  1. Haha! Han är en riktig bulldozer eller?

    Gillart!! =)

    /PEKORALEN.

    SvaraRadera
  2. Småtjejerna kanske är rädda för dig nu, men vänta bara tills du blir lite större... de kommer att hänga i klasar utanför ert fina hus. Du kommer att bli en brudmagnet tror mamma!
    Kram kusin Olle
    PS! Vi kanske kan ragga ihop?

    SvaraRadera
  3. Mamma säger att jag inte brås på henne, men morbror Thomas gå-på-stil har jag ärvt.
    Vi kan säkert ragga ihop, bara jag får ha mina mörkhåriga tjejer med bruna ögon i fred?

    /Philip

    SvaraRadera